all new

Hejsan. Det har hänt så mycket sen jag skrev sist men jag tänkte berätta lite om hur livet ser ut för mig just nu. Kan ju säga att jag förändrats en hel del. Jag går ju som sagt på gymnasiet nu och började på GUC men bytte till Internationella. Kände att jag inte passade in på GUC medans Internationella är helt underbart. Trivs bättre än jag gjort på någon annan skola, mycket tack vare de fina människorna som går där. Jag har alltid känt lite som att jag måste akta mig för vad jag säger och tycker men nu kan jag bara vara mig själv. Till 100%. Har fått en rejäl confidence boost och har väl egentligen insett att jag har rätt till exakt lika mycket plats som alla andra. Så nu har jag börjat ta för mig, jag har en stark personlighet och kan äntligen visa den till max. Vilket vissa förmodligen tycker mindre bra om medans andra tycker det är vädligt bra. Det viktigaste är att jag gillar det och inte tänker ändra mig för nån annans skull längre. Jag vet inte hur jag ska kunna tacka mina nya vänner för att de har fått mig att inse detta, tack mina änglar. 
 
Så nu kommer nog min blogg bli så mycket roligare att följa, förhoppningsvis!
 
Juste! Jag är exremt aktiv på instagram så följ mig gärna där för där uppdateras det väldigt ofta. Men ska försöka vara aktiv här också såklart.
 
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: