Ciao

kom precis hem från att varit på bio med en gammal klasskompis. mycket trevlig kväll och att gå på bio är såå mycket bättre än de skolarbete jag egentligen skulle ha gjort.. Var ledig idag men gick till skolan ändå (nej jag är inte psykiskt sjuk, jag behövde hämta italienska saker eftersom jag har prov på torsdag). Sen blev det gymmet och snack med saga.

Måste bara säga att actic är världens bästa gym, man kommer ner och ska gå in i omklädningsrummet så kommer tre killar ut och går framför en, alla hade värsta arm och ryggmusklerna, vilket leder till att elin lägger sig ner på golvet när hon kommer in i omklädningsrummet och saga asgarvar bredvid (ja jag gillar muskler och att prata om mig själv i tredje person)

Tänkte faktiskt göra ett inlägg om träning lite senare då jag blivit väldigt intresserad av det på senaste tiden men det är lite sent för det just nu. Speciellt eftersom jag ska plugga lite italienska innan jag somnar. Men kanske kommer imorgon!





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: