Årets första löprunda

Hej, sitter i sängen och ska egentligen göra italienska men orkar inte så behovet att blogga fick fungera som en ursäkt! Idag var det skola som vanligt men sen hände det lite saker som fuckade upp dagen. När jag kom hem kände jag att jag behövde rensa huvudet så satte på mig träningskläderna och sprang årets första "riktiga" löprunda. Innan har det varit på löpband eller så har det kombinerats med mycket gång för snön har varit ett hinder men nu gick det bra. Det var så härligt. Har ni någonsin tänkt på hur gott skogen luktar när det regnat? Helt underbart! Efter det har jag väl inte gjort särskilt mycket, ska dock göra lite skoluppgifter nu. Produktiv tjej osv!


Postat av: Anonym

Dat ass ;)

2013-04-17 @ 20:12:52



* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: