Helgen

Det här blir ju standard under helgerna.. Men drar väl igenom alla dagarna i ett inlägg!
 
Fredag

Efter en sjukt dålig dag som jag inte ens tänker gå in på så gick jag på bio och såg Silver Linings Playbook. Jag dör för Jennifer Lawrence, så fantastisk skådis. Blev sjukt förvånad över att se Bradley Cooper så seriös också, aldrig insett hur talangfull han är förut!
 
Lördag
 
Åkte till ett flertal möbelbutiker och letade efter bord, stolar och lampor till lägenheten. Älskar inredning så det var hur kul som helst! Ja, förutom när pappa lämnade mig på ikeas parkering förstås.. Fick vänta ensam där i över en halvtimme medans han lämnade av det nya kylskåpet som tog upp all plats i bilen.
Efter en dag på en jäkla massa möbelbutiker så kom Lilja till mig så fixade vi oss och drog vidare till Desiré som styrde ännu en underbar fest! Hade så kul, var verkligen behövligt! 
 
Såhär glada och lyckliga var vi när vi kom hem!
 
 
Söndag

Vaknade upp med min finaste tjej bredvid mig. Hade en standard Liljeling mysdag med massa snack och mysfilm. Sedan spelade vi in och redigerade vår reklamfilm till psykologin. Vi ska redovisa imorgon så det var det vi spenderade halva dagen åt! Tjocka som vi är valde vi att göra reklam för nutella, funderar på om jag ska lägga upp den eller inte pga jag är så ful i den haha.. we'll see, we'll see.




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: