Så var det måndag igen

Började dagen med att försova mig.. duktig tjej osv.. Hann dock ändå till skolan så det var bra. Första lektionen var psykologi då jag visade reklamfilmen jag och Lilja gjort och sedan diskuterade vi olika försvarsmekanismer. Kände mig så träffad av den lektionen alltså, så mycket som hon sa som passade in på mig. Även många i min omgivning! Är så fascinerad av psykologi, tror jag ska ta hem boken imorgon och läsa lite bara för att det är kul. Hade sedan samhällskunskap fast utan lärare så vi  "gjorde" instuderingsfrågor. Okej, hittar inte ens mitt papper med frågorna om sanningen ska fram.. Får leta för det ska vara inne på fredag. Efter det blev det donken och shopping med Nathalie och Robina, sedan ner till Fyrishov för HLR examination. Gick bra, fick A så det hade inte kunnat gå bättre faktiskt! Det jobbiga är att visa sig i bikini, usch fy blä. Man mår ju psykiskt dåligt flera dagar efter, blek som fan är man också! Så jobbigt för man tänker att i juni börjar man visa sig i bikini, så kommer alltid ens idrottslärare och fuckar upp den planen.. Aja, nu är det avklarat i alla fall.
 
Dagens inköp:
 
                                Tröja: 99:-
                                Halsband: 149:-
 
Beställde även en svart läderjacka som jag hoppas kommer snart!




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: