30 gråtfilmer

Jag tycker inte om att gråta. Känner mig bara svag och patetisk när jag gråter, förutom vid ett tillfälle; Filmer. Absolut och fullkomligt älskar gråtfilmer. Jag vet att jag inte är den enda så tänkte skriva en lista på mina bästa gråtfilmer. Ifall ni någon gång känner er nere och behöver få utlopp för känslorna, sätt på en av följande filmer.
 
1. Titanic
 
2. My Sisters Keeper
 
 
 
3. Now Is Good
 
 
4. Marley and Me
 
 
5. Bridge To Terabithia
 
 
6. Safe Haven
 
 
7. A Walk To Remember
 
 
8. Pearl Harbor
 
 
9. Brokeback Mountain
 
 
10. Cyberbully
 
11. Soul Surfer
 
 
12. The Notebook
 
 
13. The Vow
 
 
14. Dear John
 
 
15. The Last Song
 
 
16. Jag Saknar Dig
 
 
17. Remember Me
 
 
18. Pay It Forward
 
 
19. Finding Neverland
 
 
20. The Boy In The Striped Pyjamas
 
 
21. The Lucky One
 
 
22. Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2 ( gråtit till fler HP filmer men absolut mest till denna )
 
 
23. Tangled
 
 
24. The Perks Of Being A Wallflower
 
 
25. The Blind Side
 
 
26. Cruel Intentions
 
27. The Impossible
 
28. Pursuit of Happiness
 
29. Seven Pounds
 
30. The Lost Valentine
 
Finns fler men detta är väl en bra början iaf! Vissa av dessa filmer rinner det tårar ner för kinderna och andra sitter man och hulkar och snorar. Vissa av dessa ska man kanske inte gråta till men det har jag gjort i alla fall.
 
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: