Mirakel

Okej så detta är lite av ett mirakel. Sitter helt klar och behöver inte börja cykla för ens om en kvart. Har hunnit duscha, välja kläder, fixat håret och sminkat mig på under en timme. Det är galet bra jobbat för mig! Somnade faktiskt av misstag igår så vaknade upp med smink och kläder på mig, usch vad jag hatar det. Hade även frosting på armen då jag bakade chokladcupcakes med mintfrosting igår och gjorde dem till regnbågscupcakes! Blev klar halv tolv igår med det och var svintrött efter en långdag i skolan så därför somnade jag direkt jag la mig i sängen. Idag är det full skoldag 8.30-16.00 precis som alla dagar förutom måndagar. Kul schema osv. Ska ta med mig cupcakes till skolan för att försöka göra denna dag lite bättre.





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: