Sista sommarlovsdagen innan skolan

Idag är den sista dagen på mitt sommarlov.. Bara helgen kvar nu sen börjar skolan igen. Känner mig ändå helt okej inför det. Denna dag spenderades på gymmet, ute på vägarna och hemma framför Modern Family och Camp Rock. Ja, jag är 17 år, det är fredag och jag spenderade kvällen med att ha Camp Rock maraton. Låt mig. Haha nej men dem är fan bra så. Var verkligen in the mood för mysfilmer. Vet faktiskt inte riktigt vad jag ska göra imorgon men ska i alla fall baka och gå ut och springa. Wow dom två sakerna går verkligen ihop haha.. Men hey, när man sprungit kan man iaf äta kakorna utan dåligt samvete. Funderar på att göra ett video inlägg snart, är inte säker på vad ni tycker om det så ni får gärna lämna en kommentar. Nej nu borde jag egentligen sova.. ska ju försöka vända tillbaks dynget för att kunna gå upp 6.30 på måndag!




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: