Springa gör man bäst på kvällen

Finns det något skönare än att springa sent på en sommarkväll? Solen håller på att gå ner och det är svalt men inte kallt ute. Hur underbart som helst. Skolan har varit precis som vanligt, slutade dock 12.10 så åkte till ikea och lunchade med Lilja. Hade inte varit på ikea på rätt länge så det behövdes för mitt inredarberoende haha, ska nog dit antingen i helgen eller nästa vecka för att köpa lite saker till mitt rum. Har ett konstant behov av att göra om.. Vet att jag fått lite request på att lägga upp dagens outfit och sådant och ska väl försöka börja med det, någon gång ibland i alla fall. Men det är svårt att hinna med på morgonen så kan komma att komma upp efter jag kommit hem från skola, träning och sådant. Ska beställa lite nya saker till min kamera så förhoppningsvis kommer det kunna bli mycket fina bilder snart!





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: