The perfect wedding

Sitter inne på we heart it och kollar på bröllopsbilder. Mitt bröllop kommer bli så perfekt. Ska planera allt i minsta detalj, måste bara hitta nån rik kille att gifta mig med eller ett sätt att tjäna mycket pengar. Har insett att jag lätt skulle vilja flytta till USA och bli wedding planer, hur roligt jobb?! Det eller inredare vore ju helt amazing. 
 
Nej nu får jag ge mig, det är ju minst 10 år tills jag ens kan börja tänka på bröllop! Ligger även och kollar på OC, har verkligen fastnat för den serien. Kan se hur många avsnitt som helst. Dock är jag ungefär i mitten av säsong 3 och det finns bara 4. Men då lär det bli nån annan serie jag blir beroende av så det löser sig. Imorgon är det fredag och första skolveckan är avklarad. Har faktiskt kommit in i rutinen helt okej nu. Dock så var jag så extremt trött igår så det blev en 11 timmars sömn.. Välbehövligt. Har en lång dag imorgon iaf men har inget speciellt planerat för kvällen, vi får se helt enkelt.




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: