Värsta modellerna

Idag var det en fotograf på skolan som skulle fota bilder till vår hemsida och andra reklamblad. Skrev som någon kanske minns ett brev förra året som skickades ut till alla nior och skolan tyckte det var så bra att de ville ha med en förkortad version i deras nya reklamblad. Så fick ta nya bilder till det idag. Sedan frågade dem mig och Lilja om vi ville vara med på bild och vi ställde såklart upp. Så har lekt modell idag jag. Det var kul och är helt övertygad om att det finns hur många fula bilder som helst nu när jag bara står och skrattar! Efter skolan så gick jag till gymmet och tränade. Gick lite segt, förmodligen för att jag är så trött. Inte van vid att gå hela skoldagar än. Ska spendera kvällen framför OC ( alldeles för beroende ).





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: