Be my valentine?

Glad alla hjärtans dag mina fina läsare! Vet att typ alla singlar hatar så mycket på den här dagen men jag älskar den. En dag då vi firar kärleken och de vi älskar- hur fint är inte det?
Jag har själv ingen het dejt ikväll utan myser hemma och kollar på kärleksfilmer. Men under dagen har jag gett bort blommor till mina kära vänner och familj och delat ut en och annan kram och puss också.

Alla hjärtans dag är inte bara för pojkvän/flickvän utan för alla man älskar! Vänner, familj (och i mitt fall nutella). Jag och Saga var i skolan tio i åtta idag bara för att dekorera. Det var dock så värt det för att se att folk faktiskt blev glada! Så sprid lite kärlek idag people, och tänk, imorgon är det sista dagen innan sportlovet!





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: