Man tycker att jag borde ha skämts ihjäl

Är allmänt trött och sur på livet så tänkte göra en väldigt snabb update om dagen och sedan ta min Ben and Jerry's och lägga mig och kolla på Teen Wolf.

Vad har jag gjort idag då? Inte jättemycket faktiskt.. Var ute och övningskörde nån timme sen åkte jag till ikea med madre. Och världens klantigaste som jag är så ramlade jag, verkligen ramlade, i trappen ner till bottenvåningen framför massa människor. Man tycker att jag borde ha skämts ihjäl, men är så fruktansvärt klantig så är van vid att sånt där händer mig! Köpte iaf nytt påslakan för att matcha mina nya gardiner (fyfan vad tjejig jag är ibland asså..). Sen tvingade mamma runt mig till lite andra ointressanta butiker också. När vi väl kom hem la jag mig i sängen och somnade tills middagen och efter det åkte jag till pappa och slängde mig i sängen där. Och ja, det är där jag befinner mig just nu. #intressantdagosv.





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: