Mitt liv kretsar runt serier

Okej allvarligt talat. Jag lär ha något problem.. Mitt liv kretsar verkligen runt serier.. Kollar på ca 6 stycken aktivt och flera andra lite då och då. Såg precis senaste The Vampire Diaries och nu grinar jag sönder och får nästan panik för att jag måste vänta tills fredag tills nästa avsnitt. Helt sjukt egentligen.

Vet inte hur jag ska klara mig tre veckor utan fortsättningen av Glee heller.. HATAR när serier tar paus när de verkligen inte får! Haha Gud nu kommer alla tro att jag är värsta psykfallet men ärligt talat så har jag uppenbarligen inget liv utan lever ut det genom mina kära serier. När folk dör i mina serier så vet jag inte vad jag ska göra, just nu kollar jag avsnittet igen och gråter. Jag har fan aldrig mött något så töntig som jag.. Och ni, ifall ni har några bra tips på serier, let me know!


Postat av: Anonym

Titta på gossipgirl! :D

2013-02-18 @ 17:41:40



* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: