Skola..

Hej, har totalt glömt bort att blogga senaste dagarna. Har varit i skolan och sedan kommit hem och somnat direkt i princip! Så ni har inte missat mycket och jag har inte haft något att skriva om. Fick världens huvudvärk idag så var tvungen att lägga mig i sängen, stänga dörren, släcka lampan och lägga en blöt handduk över pannan och ögonen. Aldrig fått så förut så blev lite rädd faktiskt. Somnade sen och när jag vaknade hade det i princip gått över men känner fortfarande av det lite så tänkte gå och lägga mig relativt tidigt ikväll (inte kl 1 som vanligt...)

Det är något jag verkligen måste fixa- mina sovrutiner. Sover alldeles för lite, förstår inte er som sover 8-9 timmar. Respekt till er. Ska fan också bli sån duktig människa och inte spendera min sovtid på Twitter, instagram och Tumblr. (som om jag ens kommer klara det..)


Postat av: Anonym

Det är troligtvis migrän...

2013-02-26 @ 23:32:25



* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: