Stress

Till att börja med vill jag bara säga att det här skulle jag egentligen publicerat på min andra blogg men något gick snett och jag var bara tvungen att skriva ut det.

Har börjat få svårt att sova på nätterna igen. Får liksom ingen ro. Stressen trycker på och känner en panikattack ligga precis under ytan. Känner mig tom och likgiltig till allt. Skolan har verkligen fått mig stressad nu, vet inte varför jag helt plötsligt känner sådan press. Kanske rädslan för att inte vara perfekt. Nationella i franska freakar totalt ur mig och kommer förmodligen vara helt omöjlig att hantera när den dagen kommer. Lider med mina vänner.. Sen har jag en grov känsla av att något dåligt kommer att hända, kan inte släppa det så det är väl också en bidragande faktor till kaoset i mitt huvud. Jag tror ingen förstår hur mycket jag behöver lov just nu! Helst längre än en vecka men det är allt man får. Det blir väl dags att ta ett djupt andetag nu och hålla andan denna vecka och nästa.





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: