Utfrysning är också mobbning.

Nu är jag arg, besviken och ledsen på samma gång. Att bli utfryst och ignorerad gör lika ont som att bli mobbad fysiskt, kanske till och med ondare. Blir irriterad på folk som tror att det är okej att frysa ut någon, "nej jag har inte gjort något så det är inte mobbning." Fast jo, det är det faktiskt. Hur tror du det skulle kännas om du kom till skolan, gick fram till dina kompisar och de totalignorerade dig? Förmodligen inte så jättebra eller hur.. Jag tror att alla vid något tillfälle har upplevt detta, mer eller mindre iaf. Allt från en timme till flera års tid. Trodde att det var sånt strunt man höll på med när man var 10 men det pågår överallt varje dag. And that sucks. Som ni säkert förstår väcker filmen Cyberbully mycket starka känslor hos mig. Men den är bra, så se den.




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: