18 serier

För tre månader sen skrev jag en lista med 99 chickflicks, listan hittar ni här, så nu är det dags för en ny lista.
 
Serier jag sett och fallit för.
 
1. Glee
Att Glee är nummer ett är ingen tillfällighet, jag absolut och fullkomligt älskar denna serie.
 
2. The Vampire Diaries
Förmodligen den serien jag gråtit mest till någonsin, helt fantastisk serie.
 
3. Desperate Houswives
Jag absolut levde för denna serie i högstadiet. Verkar som att alla glömt bort den vilket jag tycker är hemskt då den är genialisk.
 
4. Pretty Little Liars
Man kan inte diskutera serier och utelämna Pretty Little Liars. Det är ren spänning och den är fylld med så mycket snygga personer och plot twists så att man blir helt galet beroende.
 
5. New Girl


Fantastiskt rolig och lätt att relatera till. En serie där alla inte är perfekta utan är precis som vi.
 
6. Vänner
Var så besatt av vänner från att jag var 9 år. Kanske den bästa serien som någonsin gjorts, sett varje avsnitt minst 20 gånger (överdriver inte), kan allt om alla karaktärer och kan typ alla repliker. Har ni inte sett vänner hatar jag er en smula.
 
7. Teen Wolf
Började kolla på Teen Wolf för inte allt för länge sedan, ett halvår ungefär. Tyckte första avsnitten var lite sådär men sen totalfastande jag. 
 
8. Terra Nova
Fylld av romantik, vänskap, familjeband, spänning och drama. Det finns tyvärr bara en säsong så det suger.
 
9. The O.C
Jag har precis börjat kolla på o.c på rekommendation av min fina Lisa så kan inte säga så jättemycket. Har bara sett fyra avnsitt men tycker redan den är bra. Kan tänka mig hur fast jag kommer bli sen!
 
10. Suburgatory 
 
Många av de serier jag tipsar om är ganska "tunga". Det är inte den här, lätt och rolig. Även en sådan serie man inte behöver se varje avsnitt av för att avnjuta den!
 
11. The Big Bang Theory
Som om jag ens behöver säga något.
 
12. Happy Endings
Tillhör också en av de lättare serierna. Mycket humor, bra helt enkelt.
 
13. Hellcats
 
Jag som absolut älskar cheerleader filmer fastande för denna serie direkt. Tycker den är bättre än många andra cheerfilmer och serier för den är mer seriös, visar faktiskt upp själva sporten.
 
14. GCB
En serie som inte får glömmas bort! Lite lik Desperate Houswives fast med mer humor.
 
15. Modern Family
 
Åh så söt och fantastiskt rolig serie.
 
16. Awkward
 
Så mycket kärlek till denna serie! Tonårsserier slår allt.
 
17. Blue Water High
Jag vet inte om ni minns denna serie men den ägde så hårt, det gör den fortfarande. Kollade precis om säsong 1, så mycket kärlek.
 
18. The Exes
En relativt ny komediserie, väldigt rolig och ganska lätt.
 
Dessa serier är de som jag kollar/kollat på aktivt. Finns såklart serier som How I Met Your Mother och Scrubs etc. som också är bra men de är inte serier jag följt på detta sätt.




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: