Fisk spa

Idag har jag gjort något jag inte trodde jag skulle våga. Gått på fisk spa.
För er som levt under en sten senaste åren så är fisk spa är en skonsam peeling och micromassage av dina fötter. Blodcirkulationen stimuleras och resultatet blir mjuka, silkeslena och hälsosamma fötter. Fiskarna har inga tänder utan nibblar försiktigt bort döda hudceller och överflödig hud. Det gör inte ont utan det mer kittlas men i början kändes det så konstigt och första instikten var att sparka undan fiskarna. Efter ett tag vande man sig och det kändes som att man hade fötterna i Champange. Det är egentligen perfekt för mig som avskyr fötter för fiskarna gör allt jobb. Jag var på Uppsala Spa & Skönhetsvård (som var otroligt trevliga). Det kostade 495 kr och behandlingen tar runt 30 min. 
 
 
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: