35,kanske oväntade, faktan om mig

1. Jag avskyr att gråta, känner mig svag och patetisk då
2. Jag är extremt forever alone. "jaja, så säger alla", Fast det är faktiskt sant i mitt fall.
3. Jag är beroende av serier, framför allt Glee, Vampire Diaries och Pretty Little Liars.
4. Jag fetade Glee i förra punkten för att visa hur mycket den serien betyder för mig. Gråter till varenda avsnitt och har en hel spellista på spotify med alla Glee's låtar som jag spelar hela tiden.
5. Jag kan inte gå en dag utan musik.
6. Lilja är det allra finaste jag har, skulle inte överleva utan henne.
7. Jag är beroende av Twitter.
8. Jag har urdålig självkänsla och tar åt mig av allt folk säger, även om jag döljer det väl.
9. Om jag får lägre än ett C på ett prov blir jag oftast sjukt besviken och sur, förutom vissa speciella tillfällen.
10. Jag älskar mat, både att laga och att äta.
11. Jag och Lilja har smeknamn på nästan alla viktiga personer vi pratar om och vi kan alla utantill.
12. Jag är ornitofob och emetofob.
13. Jag slits konstant mellan att vilja ha en snygg kropp och godis/skräpmat.
14. Min röst är väldigt stark och hörs därmed tydligt och det är något jag försöker tänka på men det är svårt och när folk påpekar det gör det ont.
15. Jag längtar helt otroligt mycket till sommaren för jag och Lilja har så himla mycket roliga planer.
16. Jag är en extrem tidsoptimist.
17. Jag har äntligen hittat min soulmate, Lilja. Är helt beroende av henne.
18. Jag älskar att skriva.
19. Min högsta dröm är att bli skådespelerska.
20. Det spelar ingen roll hur dåligt jag mår, Lilja får alltid mig på bra humör, bara genom att vara i min närhet.
21. Jag är nog ganska svår att få ett grepp om, är full av överraskningar.
22. Jag leker att jag är spontan men egentligen måste jag ha kontroll.
23. Jag är alldeles för tävlingsinriktad.
24. Avskyr mitt namn, Elin kan vara bland det tråkigaste namnet som finns. Därför jag avskyr när folk skriver det i sms. Jag vet vad jag heter, no need to rub it in my face.
25. Jag älskar actionfilmer.
26. Jag gillar inte skräckfilmer, inte för att jag tycker de är läskiga utan mest tråkiga.
27. Jag tycker om att spela, helst fantasy spel där det blir närstrid. Så mycket roligare att döda med ett svärd än att ligga på 500m avstånd och skjuta fienden som bara är en liten prick.
28. Jag avskyr tanken på att gå till en psykolog. Skulle aldrig kunna prata om mina personliga problem med en främling, jag gör det inte ens med mina vänner. (pratar om en del men inte om allt)
29. Jag är impulsiv och när jag kommer på något jag vill göra vill jag göra det på en gång.
30. Jag är bra på att snacka mig ur diverse situationer vilket dessvärre ofta leder till att jag får tala för mina vänner med.
31. Som jag påpekade i en tidigare punkt hörs jag bra vilket leder till att folk tror jag är en bitch som bara vill vara i centrum. Det sårar något så otroligt. Jag har ALLTID varit tjejen i bakgrunden, alltid varit "******'s kompis". Folk kom aldrig ihåg mitt namn och när de pratade om mig pekade de på mig och sa "hon" för de glömde konstant vad jag hette. Så nu när jag äntligen samlat ihop mod att våga prata blir jag nedtryckt. Så antingen är jag osynlig eller uppmärksamhetsberoende. You can never please society.
32. Har ganska mycket kroppskomplex, men vem fan har inte det i dagens samhälle.
33. Hela mitt liv har jag alltid avskytt min näsa, när folk med små, fina näsor klagar på sina bredvid mig vill jag ge dem en fet käftsmäll.
34. Söta sms är det bästa jag vet.
35. Måste motvilligt erkänna att jag är killberoende.
 
Kärlek till er som orkade läsa allt detta!

Postat av: Anonym

Du verkar vara en fin tjej, ELIN, och du har ett jättefint namn! Skit i vad folk tycker. I slutändan är allt som räknas vad du känner för dig själv. Lär dig att älska din näsa och kropp. Du duger precis som du är, det är jag säker på.
Mvh,
anonym tonårsbrud ;)

2013-04-15 @ 19:59:48



* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: