Det är endast Twitter som gör melodifestivalen rolig

Först av allt vill jag be om ursäkt till alla stackars själar som följer mig och Lisa på Twitter. Vi vet att vi råkade bomba med tweets.. Men vi var absolut inte dom enda så! Gårdagen var sjukt mysig och härlig iaf.

På dagen var jag på Ikea (hahaha ja jag vet är alltid där) sen på kvällen kom min vackra Lisa till mig. Vi dukade upp med massa gottigheter och kollade på melodifestivalen (hade inte sett en enda del innan så allt va som en surprise för mig), kollade film, pratade och myste. Vi ses så sällan och det suger men det som är så härligt med oss är att det spelar ingen roll hur länge det var sen vi sågs sist, vi är ändå exakt likadana som alltid när vi är med varandra. Vi kan vara åtskilda i två månader och när vi ses är det som att vi sågs dagen innan. Det är verkligen helt underbart. De är nog för att vi är så speciella, om folk inte kände oss och skulle vara med oss så skulle dom säkert bli rädda men sen skulle det nog skratta ganska mycket. För det gör vi. Konstant. Man säger att ett gott skratt förlänger livet och den tjejen har nog förlängt mitt liv med bra många år.

 

 

 





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: