I'm not saying she's a hobbit- I'm above name-calling. I'm just saying that if someone was missing in Middle Earth she'd fit the description.

Ledig ifrån skolan idag så började dagen med att sova några timmar extra och sen tränade jag. Efter det stekte jag pannkakor (standard när man är hemma från skolan) och gjorde en kladdkaka. Nu ligger jag i sängen och läser.

Så himla glad att jag fått tid att läsa idag, jag älskar att läsa men har aldrig tid. Det är synd för det är verkligen underbart att glömma bort allt runtom och verkligen sätta sig in i en bok. Jag tycker personligen att böcker är en mycket större distraktion än filmer. En bok kräver mer koncentration, en film kan man ligga och smsa under och missa lite grann och det gör ingenting, det gör man inte med böcker. Man går in i en annan värld för en stund och det är trevligt. Tycker det är tråkigt att så få uppskattar böcker. Böcker är fantastiska så börja läsa people!





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: