Skön dag

Eftersom jag inte började förens kl 12 idag så startade jag dagen med att sova till kl 9 idag. Sen åkte jag till gymmet och körde ett härligt träningspass, det var en sån dag när man verkligen orkar ge gärnet och man är helt slut efteråt. Sen blev det att gå till skolan, ha psykologi och sen sluta. Ganska skönt sådär. Sen åkte jag hem och började skriva lite på en historia uppgift som ska in på fredag och det är väl pretty much min dag. Nu ska jag se det sista avsnittet av PLL för denna säsong!
 
Tänkte passa på att tipsa om denna proteinbar. Jag har provat en hel del olika sorter och dom flesta smakar hemskt, men denna är helt okej god och därför fick den stå för lunchen idag. De kostar 25:- på Pressbyrån men finns säkert billigare någon annanstans.




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: