Standard rutin

Buonasera, ligger i sängen och det enda ljus jag har är det som kommer ifrån min dator. Alla lampor i lägenheten är släckta, varför? Ingen vet. Kan inte bestämma mig om det är mysigt eller creepy. Aja, är för lat för att gå upp och tända för att sedan släcka igen om nån timme så vi bestämmer att det är mysigt.
 
Gick igenom standard rutinen för dagen utan några större ändringar: skola, gym, hem. Hade dock sovmorgon till 10 och fick sluta en timme tidigare, helt okej för mig. Imorgon är det äntligen dags för sista dagen av skolans projekt, ni kommer ihåg att jag sa att det var chill att ha det istället för vanliga lektioner? Stryk det. Det är inte kul och lärarna är så himla seriösa med det, snälla lugna er lite liksom. Men imorgon är sista dagen med det, praise the lord. Dock så går man 8.30-16.00 vilket alltid framkallar lite tårar. Kul att jag bara kommer för att det är pannkakor till lunch. (jag säger ju att jag är tjock). Går typ till skolan i allmänhet för att träffa mina vänner, men det är jag inte direkt ensam om. Nej nu blir det musik och har lovat mig själv att gå och lägga mig tidigt (kul att klockan redan är tolv vilket betyder att jag ska upp om sex och en halv timme ändå).
 





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: