Världens bästa människa

Hola, ligger i sängen och lyssnar på musik (finns det något bättre?!). Idag har varit mycket chill dag. Hade idrottsdag så gick till fyrisfjädern och spelade badminton i två timmar. Seriöst, var där 10-12. Helt okej dag alltså, sen drog Lilja och jag hem till mig och åt pizza och kladdkakesmet (ja vi är extremt tjocka vi vet). Helt otroligt hur bra den tjejen kan få mig att må. Hon kom till mig runt halv nio igår kväll och sov hos mig. Först kollade vi på hunger games (eftersom hon är handi och inte hade sett den innan...) sen satt vi uppe och snackade till halv fyra. Vi snackar liksom verkligen om allt och ingenting. Vi kan umgås hur länge som helst men det blir aldrig tyst för vi babblar så mycket.

Måste bara säga att jag tycker så synd om er som inte känner oss. Vi är så sjukt roliga och random. Tror inte riktigt att folk inser hur cpsköna vi är förens de hänger med oss. Min bästaste tjej.





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: