1 år

Vart var jag för ett år sedan? Vad har ändrats och vem har jag blivit?
 

Jag insåg precis hur mycket mitt liv har förändrats. Hur mycket jag har ändrats. Kan gå tillbaka till gamla blogginlägg och riktigt skämmas för hur jag skrev. Vem vet, kanske gör det om ett år med? Ingen kan säga att jag inte förändrats under detta år. För att bara ta utseendet så har jag gått från långt brunt hår till kort blont. Från att alltid ha högklackat till converse. Från att vara rätt mainstream till att vilja hitta nya unika plagg. Ska vi sedan ta personligheten finns det mycket att säga men främst kanske att jag brutit ut ur mitt skal, börjat hitta vem jag är och vågat visa det.
 
För ett år sen bestod livet av två problem bal och gymnasium. Stressen inför att hitta en balklänning var crazy, kan skratta åt det nu i efterhand. Sen att välja gymnasium var ju bara inte kul någonstans. Men kom väl helt ok rätt tillslut. Annars hade jag ju inte träffat Lilja och det hade ju bara inte gått någonstans! Hade jag inte haft henne vid min sida nu skulle allt se mycket annorlunda ut. Alla behöver någon som kan förstå dom till 100%. 
 
Ställ er själva frågan: Vad har förändrats på ett år?
 





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: