I am timid and I am oversensitive. I am tired and defensive.

Idag har solen skinit och så har allas humör. Har haft en jättetrevlig dag och verkligen mått bra. Men när solen går ner kommer verkligheten tillbaka och problemen staplas på hög. Har bestämt mig för att inte skriva textinlägg när jag är nere för det blir en sådan negativ klang i bloggen och det vill jag inte ha! Vill vara en positiv solstråle som sprider glädje och inte ett mulet regnmoln som tynger ned allas vardag. Är väldigt privat av mig och om folk vill veta vad som försegår så är de välkomna att höra av sig så får de se om jag känner för att berätta. Men om ni bara är nyfikna eller känner er skyldiga kan ni lika gärna strunta i det. Sådana människor finns det gott av och jag söker faktiskt bara en som är stöttande, positiv och inte dömer. Även om i princip alla dömer.. Men kanske om personen är helt utanför dramat! Aja detta ska inte förvandlas till en annonskatalog haha.. Ville bara säga att jag älskar solen och jag hoppas den kommer fram imorgon och mjukar upp mig.





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: