Nymöblerat

Hade extremt svårt att sova igår så somnade inte förens klockan halv sex, vaknade sedan vid halv nio av att mamma lät så mycket.. Inte världens bästa natt kanske. Spenderade halva dagen i soffan framför The Carrie Diaries och One Tree Hill. Ja, jag har officiellt börjat se på det nu. Just eftersom alla prisar den så mycket så kände jag att jag måste ge den en chans. Hann se några avsnitt innan jag fick cpryck och bestämde mig för att möblera om. Efter några timmars slit blev jag äntligen klar och det känns bra än så länge. Får leva såhär i några dagar nu och se om jag möblerar om igen lite senare. Nu ska jag springa ner till ica och handla hamburgerbröd så ska jag och syrran äta middag. Jag ska försöka spela in vloggen imorgon om jag har tid!




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: