Svansjön

Nu har jag inte bloggat på två dagar men har väldigt bra anledningar. I tisdags spelade jag in min vlogg, redigerade och när jag skulle spara blev det något fel och allt blev bara svart.. Hade tänkt lägga upp den då så därför blev det inget inlägg. Igår åkte jag till Stockholm efter skolan med mamma. Först åt vi middag och sen gick vi till kungliga operan och kollade på Svansjön. Det var en helt fantastisk upplevelse. Satt som förtrollad i tre timmar. Fick ta sista tåget hem och kom hem klockan halv ett. Så därför blev det inget bloggande igår heller. Denna dag var precis som en vanlig skoldag. Det känns verkligen inte som att det är fredag imorgon. Kan bero på att jag började skolan i onsdags.. Men man tackar ju aldrig nej till helg! 










* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: