208 dagar kvar!!

Ligger i sängen och pluggar ( och med pluggar menar jag är inne på twitter och smsar ). Naturkunskapsprov imorgon kul liv osv. Men tror ändå jag har hyfsat bra koll på det, tacka gud för Karins genomgångar, verkligen guld värda. Idag är det onsdag vilket innebar HUS lektion i två och en halvt timme. Brukar vara allmänt drygt men spenderade hela lektionen med att prata om resan till New York! Datumen är bokat, det suger för åker dagen innan Valborg. Kunde de seriöst inte bokat resan två dagar senare?! Men man får tänka såhär: Valborg vs tolv dagar i New York med min bästa vän. New York vinner med hästlängder. Jag och Lilja ska ha våran första New York kväll på lördag. Vi ska se filmer/serier som utspelar sig i New York, planera vad vi ska göra, äta och i allmänhet tagga. Ska bli hur underbart som helst. Hela mitt huvud är bara fult av New York just nu så har lite svårt att fokusera på kretslopp och ekosystem haha.. Får försöka ta mig samman och iaf plugga lite! 




Postat av: Story

bååbs

2013-10-02 @ 23:26:32



* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: