Beroende av serier

Jag började kolla på gossip girl för en månad sen.. det finns sex säsonger och jag blev klar idag. Förstår ni hur extremt lite liv jag har då? Jag brukar bli kallad en "hardcore serietittare" och jag kan väl knappast neka till det nu. Nu ska jag väl börja på någon ny serie är tanken. Jag tror jag ska försöka se på någon lite lättare och med färre säsonger nu, Gossip Girl är verkligen dramatisk och behöver någon komedi innan jag tar på mig en ny sådan. Men jag lovar jag ska se på erat älskade One Tree Hill sen. Har ni några tips så lämna gärna en kommentar, jag tror jag ägnar resten av natten till filmer istället för en ny serie så börjar jag imorgon.


Postat av: Anna

Desperate housewife's!:)

2013-10-21 @ 22:41:59
Postat av: Emma

New Girl, Modern Family och Awkward!

2013-10-21 @ 22:45:36



* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: