Faith, trust and pixie dust

Detta är världens bästa människa. Finns ingen som är lika underbar som henne. Hon känner mig bättre än jag känner mig själv. Hon vet vad jag ska säga innan jag sagt det och hon vet hur jag känner innan jag vet det. Ni vet dom där människorna man bara vet att man ska spendera resten av livet med? Hon är en sån. Min ryska tvillingprinsessa. Min syster född ur samma skratt. Alla saker vi gör och planerar som är så sinnessjukt roliga men inte kan berätta för någon för ingen annan skulle förstå. Jag älskar våra kinadejter då vi spenderar timmar med att prata och äta. Jag älskar alla våra smeknamn på människor. Jag älskar att sitta i New Girl för att överleva skoldagen. Jag kan verkligen inte förstå hur jag levde utan henne i 16 år. Kan inte tänka mig ett liv utan henne nu, det går bara inte. Vem skulle jag vara? Vart skulle jag vara? Jag har ingen aning. Det spelar ingen roll vad jag går igenom så länge hon finns vid min sida klarar jag allt. Hon ger mig styrka när jag behöver det som mest. Att det är henne jag ska till New York med är helt ofattbart. Vi är som Blair och Serena, Kurt och Rachel, Jess och Cece, Carrie och Charlotte. Hon är inte bara min bästa vän, hon är min tvilling. Elin och Saga, Saga och Elin. Vi är en package deal. Du kan inte få henne utan att få mig på 
köpet. Alla som stöter på oss kommenterar genast hur otroligt lika vi är. Är man med oss i fem minuter är man övertygad om att vi är tvillingar. Vi har nästan ett eget språk, folk förstår inte när vi börjar prata Liljeling. Förkortningar och smeknamn som bara vi kan. Det är ganska underbart. Så är mitt liv med henne i det, skulle inte byta ut vår vänskap mot något i hela världen. Jag vet inte vad jag ska göra efter gymnasiet men en sak är säker, hon kommer vara bredvid mig. Jag kommer försvara henne tills dagen jag dör. Att se henne gråta är det värsta som finns och att se henne skratta är det bästa. Så får du henne att skratta älskar jag dig, får du henne att gråta ska du passa dig jävligt noga. Hon är min klippa, min ängel. Skulle inte överleva utan henne. Världens finaste människa. Jag älskar dig så obeskrivligt mycket.
 
 
Detta är den allra första bilden vi tog tillsammans. Därför älskar jag den något så otroligt mycket.
 
 




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: