Ännu en serie avklarad

Såg precis sista avsnittet av O.C. Vet inte riktigt vad för feels jag har för det slutade så bra för alla men är ledsen över att det inte finns mer att se. Kommer lätt kolla om den flera gånger, rekommenderas varmt. Jag var lite osäker i början men efter några avsnitt fastnade jag mer och mer. Ska börja på någon ny serie nu, vilken vet jag faktiskt inte. Förmodligen Gossip Girl, och nej jag är ingen idiot som aldrig sett gossip girl men brukar alltid tröttna på tredje säsongen.. Har kollat om flera gånger och det är alltid just på tredje jag lägger av och byter serie, vet inte ens varför det bara blir så. Måste kämpa på eftersom det är så himla bra. Vill även se Twisted, The Lying Game, Sex And The City och så många fler! Bara att börja helt enkelt, ni får gärna komma med tips om bra serier!
 
 

Postat av: Mohammedi's | Art, model & designer

grymt

2013-09-11 @ 22:52:41
URL: http://mohammedis.se/



* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: