I skolan fastän ledig

Bestämde mig för att jag var frisk nog för att gå till skolan. Hade en lektion så det var helt okej tänkte jag. När jag kommer till skolan visar det sig att den är inställd.. Hade alltså kunnat vara hemma idag också. Så det sög men satt kvar med Lilja i några timmar och pratade så det var väl värt iaf. Sitter och "pluggar" till mitt italienskaprov. Går ganska dåligt haha har alldeles för mycket distraktioner runt omkring mig. Full skoldag imorgon med prov så är inte jättetaggad på det men det är ju trots allt fredag så får kämpa mig igenom dagen. Ska ju inte klaga eftersom veckan varit chill men skulle hellre varit frisk och gått i skolan. Seriöst missar man tre skoldagar ligger man efter i en månad. Nästan helt frisk nu iaf, forfarande lite snuvig och hostig men det går nog över närmsta dagarna. Det största problemet nu är min röst haha.. var lite hes i morse och nu har det bara utvecklats mer och mer. Men hellre hes än täppt och febrig! 

Postat av: Mohammedi's | Art, model & designer

Delta gärna på min tävling, där 3 vinner en varsin Goodiebag!
Tävlingen hittar du på min blogg!

2013-09-27 @ 00:15:02
URL: http://mohammedis.se/



* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: