Kinadejt

Ligger för tillfället i sängen, omgiven av halva min garderob och kollar på nån jävla psykfilm. Har skolfoto imorgon så försöker hitta något att ha på mig + att jag shoppade idag så försöker matcha olika outfits därav alla kläder. Varför jag kollar på psykfilmen vet jag faktiskt inte, orkar inte byta typ.

Slutade 13.25 idag istället för 16.00 så det var lite praise the lord över det. Firade att det var ett år sedan jag började på internationella och träffade Lilja för första gången på det enda sättet vi kan, middag på China Garden. Välbehövligt för att klara av veckan! Det är bara onsdag och jag är redan dödstrött. Ont i huvudet har man också- usch och fy. Helgen kommer iaf bli wonderful då Lisa kommer hit och spenderar HELA HELGEN här! Ska ha så extremt mysigt och roligt under de dagarna så man får lite energi att orka med skolan sen! Nu blir det Scrubs och sen sömn.





* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: