Morgongym..

I morse var jag uppe med tuppen för att gymma innan skolan ( börjar 8.30 ) det var dock väldigt skönt så planerade att göra samma sak ikväll och gå och lägga mig typ kl halv elva. Little did I know att jag skulle sitta uppe till kl halv ett och prata i telefon med Lilja.. Så skippar morgongymmet för att sova varenda minut jag kan. Men det var det lätt värt för nattsamtal kan vara det bästa som finns. Love it. Så om någon har svårt att sova om nätterna så hör av er så ligger vi uppe och pratar i telefon hela natten! 

Mina standard skoldagar är från 8.30-16.00 så när jag säger vanlig skoldag menar jag de tiderna,  och eftersom det är en vanlig skoldag imorgon med lektioner som matte och naturkunskap känner jag mest nej. Det är onsdag och är redan såå redo för helg. Nej nu får jag väl ta och lägga mig då men tänkte bara uppdatera er lite med vardagstext istället för bilder och känslotexter. 

Postat av: Artur

Tja! Om du letar efter en action serie med väldigt mycket drama så föreslår jag Sons of Anarchy. Charlie Hunnam spelar huvudet personen.

2013-09-11 @ 22:26:02



* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: