Sjukling

Mitt liv består verkligen av tre saker just nu: te, sömn och Gossip Girl. Kämpar gärnet för att bli frisk, usch hade glömt hur jobbigt det är att vara sjuk. Ni vet hur man tänker att när man är hemma från skolan ska man städa, plugga etc. Är det helt seriöst någon som gör det så hör snälla av er med tips hur man kan få ork till det för jag varierar mellan att ligga i min säng och i soffan och kolla på tv-serier hela dagarna. Förstår inte hur man kan ha energi att göra något annat. Tänkte pausa mitt kära Gossip Girl för att dyka ner i Midgård, man kan aldrig se för mycket av Aragorn. Jag ska försöka blogga lite men när man är sjuk händer det inte särskillt mycket så det kanske blir lite andra texter och bilder istället för vardagsinlägg. Nej nu ska jag gå och koka ännu mer te.. undra hur många liter per dag jag dricker egentligen.. Nej fler vardagsinlägg sen när jag är frisk utlovas!




* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: