TårdHELG

Hola! Har precis packat klart allt inför att åka hem till mamma så tänkte jag kunde blogga innan jag packar ner datorn. Senaste inlägget var i torsdags och det finns en väldigt bra anledning till det. Jag har nämligen spenderat hela helgen med Lisa!
Hon kom till min skola i fredags så åkte vi hem till mig och spenderade fredagskvällen med att prata, spela spel, äta och kolla film. Vi gick upp runt tolvtiden på lördagen och duschade och fixade oss för att sedan bege oss ner mot stan. Fick med mig ett par jeans hem för 50:- istället för 499:- som de egentligen kostade! De är sköna och snygga också så är sjukt nöjd med det. Sen åkte vi till ICA Tunabackar för att hämta mitt paket från Diazz Sweden jag väntat på i typ två veckor. Kan jag bara få ta en minut till att tacka Gud för postorder, det gör mitt liv så mycket lättare. Spenderade lördagskvällen ungefär som fredagen. Vi bestämde oss för att göra en vlogg tillsammans och det var roligast att göra en challenge tyckte vi! Så vi gjorde the chubby bunny challenge vilket var betydligt äckligare och svårare än jag trodde! Slängde marshmallows idag för att jag blev så äcklad av att se dom hahaha. Slänger in filmen här så får ni se  och så tycker jag ni kan besöka Lisas blogg ---> http://lisalorentz.forme.se 
Denna helg har bjudit på ofantliga mängder skratt och mys, var verkligen behövligt! Tack hjärtat, älskar dig 
 
 

Postat av: Liiisaaaa (tård)

Haha så otroligt bäst helg! Älskar dig massor bästis, ses snart igen!!! :* <3

2013-09-08 @ 20:28:46
URL: http://lisalorentz.forme.se



* Namn:


* E-mail: (Ser endast jag)

Blogg/hemsida:

Din kommentar: